Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Hinner inte...

Av maria - 7 juni 2009 00:00

blogga speciellt mycket. Kan bero på att veckorna i snitt ser ut ungefär som denna har gjort: Förra söndagen: utställning skutberget. Jobbade sen i princip hela veckan till 16, på måndag åkte vi 16.30 o hämtade ett trinettkök till baracken och körde  ut, hemma ca 21.30 På tisdag åkte jag till brukshundsklubben 18.30 Hemma 21.30 Onsdag var vi o trimmade Fiifi, hemma 21.30 Torsdag brukshundsklubben 18.30, hemma 21.30 På fredag slutade jag faktiskt kl 13 och var HEMMA hela eftermidagen och kvällen. Fast då fanns det ju att göra kan jag lova. Utställningen i norrköping  var vi dessvärre tvungna att ställa in på fredag kväll. Det var väldigt tråkigt. Jag hade sett fram emot den väldigt mycket. Men det blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr...

Utställningen på Skutberget gick bra. Platsen var jättefin och vädret var härligt. Norpan fick tyvärr en tvåa. Det var förståss svansen som hon åkte på... Det var synd, för domaren tyckte hon såg jättebra ut fö. Men det var ju inte så oväntat förståss. Norpan var lika glad för det, så det blev inga större spår efter den tvåan....

Malin har klarat proven till förarbevis EU moped, så nu åker hon väll snart som en virvelvind genom Säffle.

Tjohoo, Ingen protesterade mot vårt kennelnamn. Så nu heter vi Windhunters! Det kommer en ny hemsida så småningom. Men den behöver jag nog lite hjälp med.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 30 juni 2013 20:25

Tänk, det blev lite sommar ändå idag, och en riktigt härlig sommarkväll blev det. Vi började dagen med en tidig skogspromenad med hundarna. Zimba var totalt tokig när vi gick förbi gärdena, och jag förstod att nu är inte rådjuren långt borta. Och myc...

Av maria - 19 juni 2013 21:35

Som vanligt känns det som att ett helt sekel har passerat sen sist jag skrev. Det är tydligt, jag jobbar för mycket!! Den största händelsen sen sist är i alla fall att Malin tagit studenten! =)+ att hon o hennes Hampus fått tag på en lägenhet och fly...

Av maria - 4 maj 2013 19:30

Nu har Fiffi o Pluras valp kommit. Ja, det var bara en valp, och även om vi hoppats på fler så är vi glada för lilla Drutten som vi kallar honom. Har en känsla av att han kommer bli väldigt bortskämd. Synd om alla som väntat på valp, men som turligt ...

Av maria - 3 april 2013 21:19

Så var då påsken slut. ledigheten sprang alldeles för snabbt förbi, men jag hann i alla fall läsa TVÅ böcker. Det får man vara nöjd med. Nu märks det verkligen att det börjar bli vår. Inte är det mycket snö kvar, och tidigt på mornarna kvittrar fågla...

Av maria - 17 februari 2013 21:08

på helgen. Har inget emot en att vara ledig en dag till. Imorgon drar vi iväg mot Karlstad, jag och några av jobbkollegorna, då vi ska på ännu en kompetensutvecklingsdag inom projektet KUB. Roligt, men också energikrävande. Jag slipper göra min kvä...

Ovido - Quiz & Flashcards