Alla inlägg den 24 april 2009

Av maria - 24 april 2009 21:25

Har jag fått igen! Och för er som liksom jag är så bevandrad i det latinska språket, kan jag tala om att det betyder öroninflammation i yttre hörselgången. Jag har fått nya örondroppar av doktorn som faktiskt pratade svenska den här gången. Tydligen så är jag på väg att få inflammation i det andra örat oxå sa han, så jag ska ha droppar i båda. Hm, jag tar bara i det ena tills jag får ont i båda. Dropparna gör att man blir MYCKET lomhörd, och det har jag ingen lust att vara när jag ska på spanielkurs imorgon. Jag har heller ingen lust at vara döv på måndag. Då får vi besök av Mr statsminister Herr Rangfeltd på jobbet. Det blir ju en omväxling.  =)


Tur i alla fall att det finns alvedon!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards