Alla inlägg den 4 september 2009

Av maria - 4 september 2009 20:09

Äntligen fredag!

Skönt när det är helg och man får ta igen sig lite..  Vad som nu menas med det. Helgerna har ju en förmåga att fyllas med både det ena och det andra.

Fredagen har ägnats åt det som de flesta fredagar ägnas åt efter jobbet. Städa och handla. Två av de tråkigaste sakerna i hela världen. Fast jag städar hellre än handlar. Har en förmåga att ALLTID ställa mig i fel kassa. Om jag sedan byter eller byter tillbaka spelar liksom ingen roll. Det blir alltid fel i alla fall. Och jag ser hur folk i alla andra köerna tittar lite medlidsamt på alla i MIN kö, och man kan riktigt se hur de tänker: Vilken tur att jag inte valde DEN kön i alla fall!

Imorgon skulle vi har tränat med springer trestad, men det blev inställt. Så nu har jag helt plötsligt en halv dag tillgodo. Kanske skulle man ta sovmorgon?

//

Ovido - Quiz & Flashcards