Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av maria - 28 augusti 2009 21:48

Vi tog en tur till skjutbanan för att skjuta in studsarna. Har inte hunnit med det förräns nu. Konstigt, första skottet på säsongen känns alltid lite obehagligt. Fast det släpper snabbt. Även om det aldrig är så värst behagligt att skjuta med en 30-06. Blev lite full i skratt när jag satt i skjutkuren. Vi hade gjort ett svart kryss i skjutfältet på tavlorna. Och när jag satt där kunde jag för mitt liv inte förstå varför när manknappt såg det i kikarsiktet!  Bössorna var i alla fall pålitliga idag. Trots att vederbörande vid tangentbordet inte är någon mästerskytt så är jag nöjd. Bössan går i alla fall rätt. Så nu går det inte att skylla på den ett tag framöver. Fast ska man se på statistiken så behöver jag nog varken skylla på den ena eller andra, eftersom jag hade lyckan med mig på bockjakten i fjol.

Så nu dröjer det väll ett tag igen. =)

Förhoppningsvis så kanske vi i alla fall får glädjas med alla andra.

Återstår bara att se när man hinner ut och slåss med myggen!

Nu är det sagan om ringen. Jag ÄLSKAR ringen filmerna!!!!


Hösten har kommit till Säffle ikväll. Definitivt! JAg hatar regniga, kalla, mörka höstar. Höstar ska vara klara, färglada och pigga!!

Ovido - Quiz & Flashcards